Activitatea A1. Managementul si monitorizarea proiectului/

            Sub-activitatea A1.1. Management de proiect

                Perioada de desfășurare: 02.04.2019 – 01.04.2022

                Descriere: Managementul de proiect se va face de către managerul de proiect sprijinit de către coordonatorii partenerilor și experții desemnați pentru organizarea și monitorizarea activităților și pentru evaluarea științifică. Managerul de proiect va stabili metodologia de lucru și de colaborare cu membrii parteneriatului și cu experții angajați in proiect. Managementul proiectului este o activitate permanentă, recurentă, fiind realizată zilnic pe tot parcursul implementării proiectului.

 

Activitatea A1. Managementul si monitorizarea proiectului /

            Sub-activitatea A1.2. Coordonarea activităților fiecărui membru al parteneriatului

                Perioada de desfășurare: 02.04.2019 – 01.04.2022

                Descriere: Conform ghidului Orientări Generale privind accesarea finanțărilor in cadrul Programului Operațional Capital Uman 2014-2020 și datorita complexității proiectului propus, fiecare membru al parteneriatului va avea bugetat și decontat la cheltuieli directe cate un coordonator al activităților sale. Aceștia vor avea experiența necesare și vor fi responsabili pentru implementarea tuturor activităților aflate in derulare la orice moment al proiectului și vor raporta activitatea lor in cadrul activităților tehnice pe care le coordonează.

 

Activitatea A1. Managementul si monitorizarea proiectului /

   Sub-activitatea A1.3. Coordonarea și monitorizarea implementării activităților proiectului

   Perioada de desfășurare: 02.04.2019 – 01.04.2022

   Descriere: La nivelul echipei de implementare sunt prevăzute acțiuni de monitorizare si evaluare interna a activităților proiectului. Echipa de implementare are în vedere elaborarea unui tablou de bord al proiectului prin care sa se urmărească permanent fiecare etapa de implementare a proiectului (situații de monitorizare). Astfel se vor stabili ținte intermediare care sunt corelate cu cele finale. Astfel se va ști în fiecare moment gradul de realizare al fiecărui indicator.

 

Activitatea A1. Managementul si monitorizarea proiectului /

            Sub-activitatea A1.4. Managementul și gestiunea GT

                Perioada de desfășurare: 02.04.2019 – 01.04.2022

                Descriere: Activitatea se va desfășura de către experții de gestiune a grupului ținta din fiecare universitate care înscrie participanți în proiect. Astfel se va realiza informarea către bazinul de participanți despre obiectivele, activitățile, rezultatele preconizate si indicatorii proiectului. O atenție deosebita se va acorda pentru informarea persoanelor din categoriile vulnerabile. Se va realiza selecție periodica a grupului țintă pentru fiecare serie de formare, in concordanta cu calendarul activității A2.

  

Activitatea A2 /

            Sub-activitatea A2.1. Realizare curricula și structurare program antreprenorial

                Perioada de desfășurare: 02.04.2019 – 01.06.2019

Descriere: Programul de formare antreprenoriala va cuprinde cursuri relevante in concordanta cu competentele antreprenoriale definite prin Cadrul National al Competentelor si va fi organizat sub forma unui program postuniversitar instituțional finalizat cu atestat si certificat. Vor fi structurate trei programe antreprenoriale, fiecare dintre acestea având 9 module cu durata de 20 de ore/modul, concepute pentru a veni în întâmpinarea nevoilor participanților în funcție de domeniul de cercetare.

 

Activitatea A2. Organizarea si derularea programului antreprenorial /

            Sub-activitatea A2.2. Desfășurare program antreprenorial – serie I doctoranzi domeniul I – management/contabilitate/economie

                Perioada de desfășurare: 02.05.2019 – 01.10.2020

                Descriere: Programul antreprenorial va fi organizat pentru fiecare serie de doctoranzi/postdoc pe o durata de 15 luni structurată în doua etape:

Etapa 1 - primele 3 luni, „formare antreprenoriala teoretica” prin participarea la o serie de cursuri/module structurate sub forma unui program intensiv, finalizata cu o evaluare calitativa (anexa structura program). Pentru aceasta etapa, seria de participanți va cuprinde 24 de participanți din cele trei centre universitare, în medie 8 doctoranzi din fiecare centru.

Etapa 2 - următoarele 12 luni de „practica si consiliere antreprenoriala” pentru dezvoltarea planului de afaceri/sustenabilitate sub îndrumarea unui tutore si în conexiune cu o organizație partenera care dorește sa accepte participantul sa deruleze activitate de cercetare în cadrul entității, in baza unui protocol de colaborare.

 

Activitatea A2. Organizarea si derularea programului antreprenorial /

            Sub-activitatea A2.3. Desfășurare program antreprenorial – serie II doctoranzi domeniul II – istorie/filologie/geografie

                Perioada de desfășurare: 02.01.2020 – 01.04.2021

                Descriere: Programul antreprenorial va fi organizat pentru fiecare serie de doctoranzi/postdoc pe o durata de 15 luni structurată în doua etape:

Etapa 1 - primele 3 luni, „formare antreprenoriala teoretica” prin participarea la o serie de cursuri/module structurate sub forma unui program intensiv, finalizata cu o evaluare calitativa (anexa structura program). Pentru aceasta etapa, seria de participanți va cuprinde 24 de participanți din cele trei centre universitare, în medie 8 doctoranzi din fiecare centru.

Etapa 2 - următoarele 12 luni de „practica si consiliere antreprenoriala” pentru dezvoltarea planului de afaceri/sustenabilitate sub îndrumarea unui tutore si în conexiune cu o organizație partenera care dorește sa accepte participantul sa deruleze activitate de cercetare în cadrul entității, in baza unui protocol de colaborare.

 

Activitatea A2. Organizarea si derularea programului antreprenorial /

Sub-activitatea A2.4. Desfășurare program antreprenorial – serie III doctoranzi domeniul I – management/contabilitate/economie

Perioada de desfășurare: 02.01.2021 – 01.04.2022

                Descriere: Programul antreprenorial va fi organizat pentru fiecare serie de doctoranzi/postdoc pe o durata de 15 luni structurată în doua etape:

Etapa 1 - primele 3 luni, „formare antreprenoriala teoretica” prin participarea la o serie de cursuri/module structurate sub forma unui program intensiv, finalizata cu o evaluare calitativa (anexa structura program). Pentru aceasta etapa, seria de participanți va cuprinde 24 de participanți din cele trei centre universitare, în medie 8 doctoranzi din fiecare centru.

Etapa 2 - următoarele 12 luni de „practica si consiliere antreprenoriala” pentru dezvoltarea planului de afaceri/sustenabilitate sub îndrumarea unui tutore si în conexiune cu o organizație partenera care dorește sa accepte participantul sa deruleze activitate de cercetare în cadrul entității, in baza unui protocol de colaborare.

   

Activitatea A2. Organizarea si derularea programului antreprenorial /

Sub-activitatea A2.5. Desfășurare program antreprenorial – serie post doctoranzi – domeniul I – management/contabilitate/economie

Perioada de desfășurare: 02.05.2019 – 01.10.2020

                Descriere: Programul antreprenorial va fi organizat pentru fiecare serie de doctoranzi/postdoc pe o durata de 15 luni structurată în doua etape:

Etapa 1 - primele 3 luni, „formare antreprenoriala teoretica” prin participarea la o serie de cursuri/module structurate sub forma unui program intensiv, finalizata cu o evaluare calitativa (anexa structura program). Pentru aceasta etapa, seria de participanți va cuprinde 24 de participanți din cele trei centre universitare, în medie 8 doctoranzi din fiecare centru.

Etapa 2 - următoarele 12 luni de „practica si consiliere antreprenoriala” pentru dezvoltarea planului de afaceri/sustenabilitate sub îndrumarea unui tutore si în conexiune cu o organizație partenera care dorește sa accepte participantul sa deruleze activitate de cercetare în cadrul entității, in baza unui protocol de colaborare.

 

Activitatea A2. Organizarea si derularea programului antreprenorial /

            Sub-activitatea A2.6. Sprijin financiar pentru derulare program antreprenorial si program de consiliere

                Perioada de desfășurare: 02.08.2019 – 01.04.2022

                Descriere: Activitatea are în vedere acordarea de sprijin financiar sub forma de bursa pentru doctoranzii/post doctoranzii care au fost selectați pentru dezvoltarea calităților antreprenoriale si dezvoltarea profesionala. Sprijinul individual se va acorda atât doctoranzilor care se afla în ultimii doi ani de studii ai programului doctoral cât și pentru cercetătorii post-doctoranzi, care au obținut atestatul de parcurgere a componentei teoretice, pe o durata de 12 luni, în limita plafoanelor prestabilite.

  

Activitatea A3. Program de consiliere si dezvoltare personala si profesionala /

            Sub-activitatea A3.1. Consiliere si mentorat pentru dezvoltare profesională

                Perioada de desfășurare: 02.08.2019 – 01.04.2022

                Descriere: În cadrul activității, vor fi desfășurate activități de consiliere pentru doctoranzi/post doctoranzi in vederea implementării planului de afaceri/sustenabilitate în corelație cu dezvoltarea competentelor profesionale, cu scopul creșterii angajabilității. Prin consiliere doctoranzii vor fi îndrumați sa beneficieze de practica în organizații de specialitate cu care vor si încheiate acorduri de parteneriat, internship-uri, formarea de competente transversale prin încurajarea participării la conferințe tematice/mese rotunde, sa structureze rezultatele cercetărilor realizate sub îndrumarea unui expert cu titlul de conducător de doctorat.

 

Activitatea A3. Program de consiliere si dezvoltare personala si profesionala /

            Sub-activitatea A3.2. Competente transversale si dezvoltare personala

                Perioada de desfășurare: 02.08.2019 – 01.04.2022

                Descriere: Activitatea contribuie la dezvoltarea calităților personale ale participanților si diseminarea unor cunoștințe necesare referitoare la temele orizontale de actualitate din societatea cunoașterii si va încuraja accesul acestora la locuri mai bune pe piața muncii. Organizarea activității de consiliere personala presupune si întâlniri periodice cu tutorele si persoanele recomandate de către acesta în vederea creșterii stimei de sine, a încrederii si siguranței in propria persoana si a calităților personale ale participanților.

 

Activitatea A4. Diseminarea si vizibilitatea cercetărilor antreprenoriale /

            Sub-activitatea A4.1. Participarea la conferințe si publicarea cercetărilor realizate

                Perioada de desfășurare: 02.08.2019 – 01.04.2022

                Descriere: Prin aceasta activitate doctoranzii/post doctoranzii vor fi sprijiniți pentru participarea la conferințe în vederea creșterii vizibilității cercetătorilor români si diseminarea rezultatelor cercetărilor antreprenoriale in relație cu domeniul de specializare pe care îl frecventează.

 

Activitatea A4. Diseminarea si vizibilitatea cercetărilor antreprenoriale /

            Sub-activitatea A4.2. Organizare de conferințe științifice

                Perioada de desfășurare: 02.12.2019 – 01.01.2022

Descriere: Activitatea presupune organizarea unor conferințe cu caracter științific (câte una la fiecare instituție de învățământ superior) pentru a oferi participanților posibilitatea unor conexiune interdisciplinare pentru identificarea de noi direcții de cercetare, aprofundarea direcțiilor existente, identificarea de specialiști în domeniu si diseminarea rezultatelor cercetărilor derulate.

 

Activitatea A5. Stimularea dezvoltării cercetărilor prin acces la infrastructuri de cercetare transnaționale /

            Sub-activitatea A5.1. Mobilități transnaționale

                Perioada de desfășurare: 02.12.2019 – 01.01.2022

Descriere: Activitatea consolidează parteneriatele intre universități si entități din domeniul cercetării si inovării din spațiul UE si se adresează doctoranzilor/post doctoranzilor care pot efectua stagii de mobilitate la aceste entități în vederea îmbunătățirii cercetătorilor doctorale antreprenoriale.

 

 

Activitatea A5. Stimularea dezvoltării cercetărilor prin acces la infrastructuri de cercetare transnaționale /

Sub-activitatea A5.2. Vizite de studiu transnaționale

Perioada de desfășurare: 02.04.2020 – 01.09.2020

Descriere: Activitatea consolidează parteneriatele intre universități si entități din domeniul cercetării si inovării din spațiul UE si se adresează doctoranzilor/post doctoranzilor care pot efectua vizite de scurta la aceste entități în vederea accesării unor infrastructuri moderne de cercetare cu scopul îmbunătățirii cercetărilor individuale cu caracter antreprenorial.

 

Activitatea A6. Promovarea relațiilor de parteneriat si networking /

            Sub-activitatea A6.1. Consolidarea parteneriatelor și comunicarea cu mediul economic

                Perioada de desfășurare: 02.05.2019 – 01.04.2022

Descriere: Activitatea presupune construirea unei rețele cu un puternic caracter științific ce va reuni doctoranzi, profesori, cercetători, personal din entități publice si private care sunt interesate de teme de cercetare antreprenoriale. Liderul de parteneriat va coordona activitatea în strânsa colaborare cu partenerul privat. Expertul de comunicare si integrare va structura un plan de teme la care se vor forma grupuri de lucru pentru interdisciplinaritate si cumul de cunoștințe.

  

Activitatea A6. Promovarea relațiilor de parteneriat si networking /

            Sub-activitatea A6.2. Organizarea și desfășurarea de evenimente de coeziune

                Perioada de desfășurare: 02.05.2019 – 01.04.2022

Descriere: În cadrul activității se vor realiza o serie de workshopuri la care sunt invitați sa susțină prelegeri atât participanții incluși in grupul țintă cat si specialiști cu competente in domeniul temei. Pentru fiecare workshop se va stabili o tema specifica, urmând ca aceasta sa fie dezbătută în cadrul întâlnirii.

  

Activitatea A7. Activitatea transversala specifica decontării cheltuielilor indirecte pe baza de rata forfetară /

            Sub-activitatea A7.1. Sprijinirea activităților directe

                Perioada de desfășurare: 02.04.2019 – 01.04.2022

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014 – 2020
UNIVERSITATEA VALAHIA DIN TÂRGOVIȘTE
IUNIE 2019
Conţinutul  acestui  material  nu  reprezintă  în  mod  obligatoriu poziţia  oficială  a Uniunii Europene sau a Guvernului României